Rezeki.




Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk menikmati kehidupan di bumi Allah ni. Hari ni saya bangun awal. Entry ni mencatat sejarah kerana belum pernah lagi sepanjang hidup ini menjadi sang blogger untuk mengupdate entry seusai Subuh. Istimewa mungkin. Minggu lepas, saya join satu pertandingan mencipta blog anjuran Kelab Komputer sekolah. Sebenarnya teragak agak. Mungkin masih ramai lagi blogger yang lebih hebat dari diri ini. Tapi apa yang mengejutkan, apabila saya diumumkan naib johan dalam pertandingan mencipta blog tersebut semasa assembly hari Ahad lepas. Blog ni la yang jadi wakilnya. Betul betul tak sangka, blog buruk ni masih diterima. Terima kasih. Tidak mengapa walaupun berada di tempat kedua, yang penting dapat sijil dan pendrive yang kebetulannya memang amat amat memerlukan kehadirannya sejak akhir akhir ini. Setiap kali pergi ke kantin, mesti singgah tengok harga pendrive yang dijual dekat Cyber Cafe. Baru ni harga pendrive 16 gb turun dengan harga hanya RM 40 sahaja. Tapi bila dah dapat yang free punya, jadi rasa takyah beli la kot. Pakai je yang mana ada. 

Terus terang, saya ingat belog Yusri yang menang contest ni. Tapi tak apa. Belog yang menang dalam contest tersebut semua hebat hebat, semua comel comel.

1st winner- Incredible Senorita


Dan inilah hadiahnya. Oh ya, mana datangnya Cadburry hazelnut ni? Okay ni semua hadiah daripada sang blogger jugak.. dari Pyqa! Siap letak bling bling lagi kat atas cadburry tu. Kita dapat sebab tolong decorate dia punya belog. Wahai cik adik yang manis dan comel, saya buat dengan seikhlas hati saya dan kebetulan hari tu memang free, bukan mengharapkan sebarang ganjaran. Tapi dah dapat ni.. inilah dikatakan rezeki. Rezeki jangan ditolak, right? Hahahaha. Terima kasih, Pyqa comel! 

♥ Uhubbukifillah 

Selamat hari lahir. Moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan moga berada di bawah lindungan Allah SWT hendaknya. Amin.

0 budak Comel:

Related Posts with Thumbnails

Anniversary Cik Myla ♥

Daisypath Anniversary tickers